INTÉZMÉNYVEZETŐ munkatársat keresünk!
Közzétéve: 2023.08.21. 10:12A BHRG Alapítvány célja, hogy a hátrányos helyzetű gyermekeknek esélyt adjunk a teljes életre: viselkedésük megismerésével saját igényeikre szabott, speciális idegrendszeri fejlesztő tornát biztosítunk nekik.
Ennek segítségével jobban tudnak érvényesülni az iskolában, könnyebben építenek kapcsolatot a többi gyerekkel és elmúlnak félelmeik az őket körülvevő, állandóan változó világtól. A TSMT© és HRG© módszerek anyaintézményeként is ismert, budapesti székhelyű gyermekellátó központ keres most olyan intézményvezetőt, aki szeretne egy szakmai, emberközpontú közösséghez tartozni, és a mindennapokban hozzájárulni a gyerekek és családok életének könnyebbé tételéhez.
Munkakör megnevezése: BHRG Alapítvány Fejlesztőközpont, Intézményvezető
Követelmények:
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- munkájához szükséges jogszabályok naprakész ismerete
- belső szabályzatok naprakész ismerete
- humánerőforrás-menedzsment
- gazdasági folyamatok ismerete
- pénzügyi tervezés
- legalább 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
A jelentkezésnél előnynek számít a TSMT© és/vagy HRG© terápiák ismerete.
Munkaköri specifikáció
Iskolai végzettség: szakmai végzettséget igazoló egyetemi vagy főiskolai diploma
Kompetenciák (személyi tulajdonságok):
- precíz, pontos munkavégzés
- jó szervező készség
- megbízhatóság
- önálló munkavégzés
- jó problémamegoldó készség
- jó kommunikációs készség
Feladatai:
- Általános feladatkörök
- Az intézmény ügyeinek intézése, szakmai irányítása
- Az intézmény működési körének, céljainak és a célok elérésének meghatározása és megvalósítása, figyelembe véve a tulajdonosi és vezetői érdekeket
- Anyagi, emberi és pénzügyi források biztosítása az intézmény céljainak és programjainak megvalósítása érdekében
- Közép- és hosszútávú stratégia kidolgozásában való részvétel
- Intézményi adminisztráció
- Hivatalos, a működéssel kapcsolatos engedélyek, dokumentumok ellenőrzése, szükség esetén meghosszabbításuk
- Bérleti szerződések (központ és uszoda)
- Biztosítások
- Humánerőforrás-menedzsment
- Toborzás
- Tréningek és továbbképzések szervezése
- Munkatársi adminisztráció vezetése (munkaszerződések, elszámolások, bérszámfejtéssel kapcsolattartás, szabadságigények kezelése)
- Gazdasági menedzsment
- Pénzügyi terv éves szintű elkészítése az ügyvezetővel közösen
- Pénzügyi terv monitoring
- Kifizetések intézése
- Bérleti díjak, kiadások utalásának intézése
- Infrastruktúráról való gondoskodás
- Leltár készítése, havonta való frissítése
- Elromlott, vagy hiányzó eszközök pótlása
- Higiéniás feltételek biztosítása (takarító, rovarirtás stb.)
- Szülőkkel való kapcsolattartás előre meghatározott idősávban
- Panaszok kezelése
- Tájékoztató információk kiadása
- Kapcsolattartás egyéb szervezetekkel (önkormányzati óvodák, fejlesztőházak, stb)
A jogviszony keretei:
- Részmunkaidő (heti 30 órás), határozatlan idejű munkaviszony
- A munkavégzés helyszíne főként az Alapítvány székhelye (1033 Budapest, Tavasz u. 5)
- Fizetés havi nettó 300-330 ezer forint, tapasztalattól és kompetenciáktól függően
A jelentkezés menete:
Jelentkezni részletes szakmai önéletrajzzal és motivációs levéllel lehet 2023. szeptember 10-ig, melyet a fanni.fenyosi@bhrgmodel.org emailcímre kell elküldeni az Alapítvány kuratóriumi elnöke részére.
Kérjük a végzettséget igazoló dokumentumok másolatát, valamint egy referencia személy aktuális elérhetőségét is tartalmazza a jelentkezés.
Csak az első körben kiválasztott jelentkezők kapnak értesítést, ezután személyes interjúra kerül majd sor.