INTÉZMÉNYVEZETŐ munkatársat keresünk!

Közzétéve: 2023.08.21. 10:12

BHRG Alapítvány célja, hogy a hátrányos helyzetű gyermekeknek esélyt adjunk a teljes életre: viselkedésük megismerésével saját igényeikre szabott, speciális idegrendszeri fejlesztő tornát biztosítunk nekik.

Ennek segítségével jobban tudnak érvényesülni az iskolában, könnyebben építenek kapcsolatot a többi gyerekkel és elmúlnak félelmeik az őket körülvevő, állandóan változó világtól. A TSMT© és HRG© módszerek anyaintézményeként is ismert, budapesti székhelyű gyermekellátó központ keres most olyan intézményvezetőt, aki szeretne egy szakmai, emberközpontú közösséghez tartozni, és a mindennapokban hozzájárulni a gyerekek és családok életének könnyebbé tételéhez.

Munkakör megnevezése: BHRG Alapítvány Fejlesztőközpont, Intézményvezető

Követelmények:

  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • munkájához szükséges jogszabályok naprakész ismerete
  • belső szabályzatok naprakész ismerete
  • humánerőforrás-menedzsment
  • gazdasági folyamatok ismerete
  • pénzügyi tervezés
  • legalább 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

A jelentkezésnél előnynek számít a TSMT© és/vagy HRG© terápiák ismerete.

Munkaköri specifikáció

Iskolai végzettség: szakmai végzettséget igazoló egyetemi vagy főiskolai diploma

Kompetenciák (személyi tulajdonságok):

  • precíz, pontos munkavégzés
  • jó szervező készség
  • megbízhatóság
  • önálló munkavégzés
  • jó problémamegoldó készség
  • jó kommunikációs készség

Feladatai:

  1. Általános feladatkörök
    1. Az intézmény ügyeinek intézése, szakmai irányítása
    2. Az intézmény működési körének, céljainak és a célok elérésének meghatározása és megvalósítása, figyelembe véve a tulajdonosi és vezetői érdekeket
    3. Anyagi, emberi és pénzügyi források biztosítása az intézmény céljainak és programjainak megvalósítása érdekében
    4. Közép- és hosszútávú stratégia kidolgozásában való részvétel
  2. Intézményi adminisztráció
    1. Hivatalos, a működéssel kapcsolatos engedélyek, dokumentumok ellenőrzése, szükség esetén meghosszabbításuk
    2. Bérleti szerződések (központ és uszoda)
    3. Biztosítások
  3. Humánerőforrás-menedzsment
    1. Toborzás
    2. Tréningek és továbbképzések szervezése
    3. Munkatársi adminisztráció vezetése (munkaszerződések, elszámolások, bérszámfejtéssel kapcsolattartás, szabadságigények kezelése)
  4. Gazdasági menedzsment
    1. Pénzügyi terv éves szintű elkészítése az ügyvezetővel közösen
    2. Pénzügyi terv monitoring
    3. Kifizetések intézése
    4. Bérleti díjak, kiadások utalásának intézése
  5. Infrastruktúráról való gondoskodás
    1. Leltár készítése, havonta való frissítése
    2. Elromlott, vagy hiányzó eszközök pótlása
    3. Higiéniás feltételek biztosítása (takarító, rovarirtás stb.)
  6. Szülőkkel való kapcsolattartás előre meghatározott idősávban
    1. Panaszok kezelése
    2. Tájékoztató információk kiadása
  7. Kapcsolattartás egyéb szervezetekkel (önkormányzati óvodák, fejlesztőházak, stb)

A jogviszony keretei:

  • Részmunkaidő (heti 30 órás), határozatlan idejű munkaviszony
  • A munkavégzés helyszíne főként az Alapítvány székhelye (1033 Budapest, Tavasz u. 5)
  • Fizetés havi nettó 300-330 ezer forint, tapasztalattól és kompetenciáktól függően

 A jelentkezés menete:

Jelentkezni részletes szakmai önéletrajzzal és motivációs levéllel lehet 2023. szeptember 10-ig, melyet a fanni.fenyosi@bhrgmodel.org emailcímre kell elküldeni az Alapítvány kuratóriumi elnöke részére.

Kérjük a végzettséget igazoló dokumentumok másolatát, valamint egy referencia személy aktuális elérhetőségét is tartalmazza a jelentkezés.

Csak az első körben kiválasztott jelentkezők kapnak értesítést, ezután személyes interjúra kerül majd sor.

Továbbiak: