Évszám | Cím | Újság |
1993 | Új Módszer a Nagycsoportos Óvodások Komplex Fejlesztésében | Óvodai Nevelés |
1993 | A hidroterápiás rehabilitációs gimnasztikai módszerek | Fejlesztő Pedgógia |
1994 | A nehezen kezelhető, hiperaktív, részképesség-kieséssel küzdő kisiskolás gyerekek csoportos uszodai mozgásterápiája hidroterápiás rehabilitációs módszerrel | Műhely-tájékoztatás |
1995 | Korai vízi fejlesztés a HRG-módszer alkalmazásával | Mozgásterápia |
1995 | Baleset, illetve agyvérzés következtében mozgássérültté vált felnőtt betegek rehabilitációja a HRG-módszer alkalmazásával | Sportorvosi Szemle |
1995 | A HRG-módszer korai alkalmazásának hatásai 2-7 éves, pszichomotoros fejlődésben elmaradt gyermekek esetében | Sportorvosi Szemle |
1997 | A hidroterápiás rehabilitációs gimnasztika módszer | Módszertani Lapok Speciális Pedagógia |
1997 | Retardált gyermekek hidroterápiás-, rehabilitációsgimnasztika- (HRG-) módszerrel történő fejlesztése tesztsorozat kidolgozásával | Testnevelés- és Sporttudomány |
1998 | Iskolai Scoliosisszűrés kiegészítése szenzoros-integrációs tesztekkel | Gyermekgyógyászat |
1999 | A Gyógyúszás Foglalkoztató Szakképzés Előzményei, Kialakulása, Jövője | ETInfo |
1999 | A Szenzomotoros Fejlődés Jelentősége 0-6 Éves Kor Között | Óvodai Nevelés |
1999 | Az Iskolaérettség Korai Felismerése | Fejlesztő Pedgógia |
1999 | Rehabilitációs Gimnasztika | Heves Megyei Hírlap |
2000 | Az iskolaérettség és a mozgásérettség összefüggései | Módszertani Lapok Speciális Pedagógia |
2000 | Korai Egyéni és Kiscsoportos Fejlesztés 1992-1999 Között | Fejlesztő Pedagógia |
2000 | Prevenció, Kapcsolatépítés, Okos Szeretet | Fejlesztő Pedagógia |
2001 | Összehangolt szárazföldi és vízi fejlesztés a tanulási és magatartászavarok leküzdésében | A Korai Fejlesztők Konferenciáin Elhangzott Előadásokról |
2001 | A szenzoros integrációs terápia alkalmazása viselkedési zavaros gyermekeknél | A Korai Fejlesztők Konferenciáin Elhangzott Előadásokról |
2001 | Korai vízi fejlesztés a HRG-módszer alkalmazásával | A Korai Fejlesztők Konferenciáin Elhangzott Előadásokról |
2001 | Szenzomotoros szemléletű tornatermi és uszodai fejlesztések az óvodáskorban | Óvónők kincstára |
2001 | Korai Szenzomotoros Fejlesztés a Budaoesti Hidroterápiás Rehabilitációs Gimnasztika (BHRG) Alapítvány Központjában (1999-2001) | Család, Gyermek, Ifjúság |
2001 | Korai Szenzomotoros Fejlesztés a Budapesti Hidroterápiás Rehabilitációs Gimnaztika (BHRG) Alapítvány Központjában az 1999-2000. Évben | Fejlesztő Pedagógia |
2002 | A korai szenzomotoros fejlesztés lehetőségei I-II. | MOTESZ Magazin |
2002 | Állapot és mozgásvizsgáló teszt bemutatása | Magyar Sporttudományi Szemle |
2002 | A tanulási, magatartási és figyelemzavarok okairól | Budapesti Nevelő |
2002 | Korai Fejlesztés és Iskolaérettség | Módszertani Lapok Speciális Pedagógia |
2006 | A nyári fürőzés örömei | babainfo |
2006 | A mozgásfejlődés bemutatása II | babainfo |
2007 | A szenzomotoros fejlesztés lehetőségei a vízben I | babainfo |
2008 | Kihívást jelentő gyerekek az egészségügyben és a közoktatásban | Fejlesztő Pedagógia |
2009 | Kötődési minták csecsemőkorban és kisgyermekkorban-koraszülött anya-gyerek párok utánvizsgálata | Serülő- és gyermekpszichoterápia |
2009 | The Hungarian therapist | FT Weekend Magazine |
2010 | Hogy a gyerekek egy boldogabb és sikeresebb életet élhessenek | Budai Polgár |
2011 | Amikor a gyerek | Mindennapi pszichológia |
– | Lakatos Katalin – Önéletrajz | – |
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.